Szerszámok Webáruház blogja

SZERSZAMOK-WEBARUHAZ.hu

Túlélőkészlet háziasszonyoknak. A női Extol szerszámkészlet

2012. június 12. - Profitools

Valamikor egy régi-régi galaxisban... mondhatnám. Régen volt már, talán úgy egy éve amikor egyik ismerősöm, Mara feltette a kérdést:

Miért nem készítesz össze egy minimum szerszámkészletet egyedülálló háziasszonyoknak? Klaszul le tudnád írni mit mihez ajánlsz, pl: a hosszú csavarhúzó nem csak a csavarokhoz jó, hanem bármit ki lehet piszkálni vele a lefolyóból. Ezt szeretem Marában: gyakorlatias. El is felejtkeztem a dologról, amíg nem megláttam egy Extol szerszámkészlet összeállítást egy miurazöld műanyagkofferben. Felraktam a webáruházba, több darab is fogyott belőle.

Csak tetézte a dolgot, hogy egyik ismerősöm aki egyedülálló anya megkért, hogy fúrjak fel egy tükör garnitúrát az előszobába. Semmi szerszáma nem volt otthon. Természetesen az egyetemes szerszám eszközt a kalapácsot otthon hagytam. Választhattam hogy a húsklopfolót használom vagy a fúrógép hátsó részét kalapács helyett. Ekkor jöttem rá, hogy az Extol cég félmunkát végzett,  a kalapáccsal lenne teljes a készlet. Addig nem hittem el Marának, hogy lehet olyan háztartás ahol legalább egy csavarhúzó ne lenne. Aztán belegondoltam, hogy lehet ha egyedül élnék úgy férfimódra, nekem sem lenne otthon varrókészletem.

A színe: amikor bejött az Extol új dizájnja felvilágosítottak, hogy nem libafoszöld, hanem miurazöld. No az meg milyen? Rákérdeztem, és a válasz a következő volt: Amikor a Lamborghini autógyártó cég miura versenyautójával kijött 1966-ban nagy újdonságnak számított az élénkzöld színe. Annyira forradalmi volt, hogy azóta ezt a színt miurazöldnek hívják.

Még egy információ: a készletben lévő hőmérőnek látszó tárgy nem hőmérő, hanem feszültségvizsgáló.

Az idén végre kijött a megfelelő színű Lady elnevezésű szerszámkészlet. Íme:

Tovább a szerszámkészletekhez >>

A bejegyzés trackback címe:

https://szerszamok-webaruhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr824532678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása