Szerszámok Webáruház blogja

SZERSZAMOK-WEBARUHAZ.hu

Ha valami fura dolog kúszik be a nyitott ablakon!

2012. június 12. - Profitools

Van szerencsém olyan házban lakni, ahol az előző lakók valamelyike, még időszámításunk előtt beültette a ház falát végig vadszőlővel. Na mára ez az ültetvény igencsak rendes méreteket öltött, van vagy 6cm vastag szára és ki tudja meddig ér fel. Az idők folyamán szorgalmasan dolgozott növényünk, mivel mára már az összes falat elborította az indáival (hatemeletes épület 4. emeletéig). Télen látszik igazán, milyen bivaly méretű növényről van szó. A lényeg, ha nem akarja az ember, hogy az ablakokat is beborítsa, és reggel elsőként őt üdvözölje a szobában, akkor határozott lépéseket kell tennie az ügy érdekében. 

Mivel már elég jó idő van egy ideje, a szobaablak mindig nyitva van résnyire. Eddig megúsztuk kisebb, sok lábbal rendelkező, hajlékony látogatókkal, azonban az egyik este padlót fogtam. Lefekvés előtt, annak rendje és módja szerint olvasgattam egy kicsit, hogy a kulturális élvezeteknek is hódoljak. Már majdnem rábólintottam a könyvre, amikor véletlenül felnéztem a mellettem lévő párnára, ahol is valami nagyon nem odaillőt fedeztem fel.

Jobban összpontosítva és szemeimet nagyra meresztve, az olvasás kábulatából feléledve konstatáltam, hogy a párna oldaláról egy rohadt nagy kaszáspók pillog felém. Ledöbbentem, ahogy az öklömnyi, undorító, hosszú lábú, váratlan vendéget néztem, ő meg hasonlóan meresztette rám a szemeit, közben meg tapogatózott a km-es lábaival, hogy hol van.

Na hát rekord gyorsasággal kiröppent a szememből a kellemes álmos bódulat, én meg az ágyból és azon gondolkodtam, hogy mi a francot csináljak! Bármennyire is csábos hosszú lábai voltak, a franc akart vele egy ágyban aludni, így határozott fellépéssel, kitessékeltem a szobából. Aztán azon filóztam, hogy kb. mennyi ideig tarthatott neki, amíg azon a nyavalyás vadszőlőn felmászott és pont a mi ablakunk lett szimpatikus neki, hogy ment volna inkább tovább, a szomszédba csövezni.

Miután lenyugodtak a kedélyek és mindenki visszatért aludni, felmerült bennem a kérdés, hogy mi a fene jöhet még be hívatlanul az ablakon. Bőséges lehet a kínálat, tekintve hogy az udvaron több növény, és egyéb cucc is van. No meg, hogy teljes legyen a kép, a vadszőlő töve közvetlenül a ház alatt lévő pince mellett van. Azért ennyire "természetvédő" nem akarok lenni!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerszamok-webaruhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr664565891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása